Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 6 januari 2017

Workshop Jongenskaarten

Vandaag wil ik jullie nog weer een jongenscreatie laten zien, dit is ook gelijk het laatste voorbeeld voor de workshop jongens/mannenkaart die op 20 januari fgegeven word bij HobbyVision.

Meer info over de workshop kun je hier vinden:



Deze laatste creatie is een Kraft Paperbag waarin je dus een leuk cadeautje kan stoppen. Voor deze paperbag gebruiken we het Cool Dudes stansblok van Noor! Design. In dit stansblok zitten ook het leuke vintage plaatje en de losse tekstbanners die je verwerkt ziet op deze paperbag.

Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Cool Dudes

Zoals je op deze foto wel kan zien zitten er 6 verschillende designvellen in het blok, van ieder design 2 vel. Daarnaast zitten er 6 stansvellen in. Dus echt voldoende om heel veel kaarten te maken en alles is passend bij elkaar.



Om de paperpad te laten sluiten heb ik wat jute touw gebruikt, jute blijft toch leuk op de jongenscreaties. Verder nog wat Bingo cards en een label uit het Cool Dudes blok gebruikt.


De sterrenrand van Noor! Design is niet alleen geschikt voor de kerstkaarten, maar ook super goed te verwerken op mannenkaarten. Ik heb op de sterrenrand nog wat Fran-táge gebruikt voor een stoere metallic look.

Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand met sterren Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Filmstrip 


Ook heb ik nog de mooie filmstrip stans van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik een beetje opgerold en daarna goed vastgeplakt. Daarop nog een leeg dopje geplakt.


Ik hoop dat ik jullie met deze paperbag weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Cool Dudes Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand met sterren  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Filmstrip Klosje jute touw 25 gr. Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 5 Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Bronze 

Geen opmerkingen: