Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 18 april 2017

theepot

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met een nieuwe card art mal van Dutch Doobadoo, de theepot !

Ik ben begonnen met rood karton van Pion Design, deze kleur past er precies bij.

Het papier is van Maja Design "Summer Time".

De roos is een stempel vanm Studio Light, deze heb ik ingekleurd met de Winsor&Newton water brushmarkers.

Ik heb dit plaatje gemat op een ovaal van Noor! Design, deze heb ik uit zalm/roze karton gestanst.

Hieronder heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts schuin opgeplakt en daaronder zit weer een papieren kleedje.

Rechtsboven heb ik nog een postzegel uit de papier lijn van Maja Design geplakt.

De blaadjes onder het bloementoefje zijn van Dutch Doobadoo, dit is paper laserart en ook deze heb ik ingekleurd met de water brushmarkers.

De tekst is van Noor! Desing, hier heb ik zelf even een banner van gemaakt.

De vlindertjes zijn ook van Noor! Design.

Verder heb ik nog een kantje gebruikt en wat roosjes/bloemen.

Je hebt niet veel nodig om zo'n mooie theepot te maken :)

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Teapot Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren Scrappapier Maja Design - Summertime - Is always the best  Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st)  Noor! Design - Clear stamps - Banner text Studio Light - Clearstamp Basic Veer & Moon - nummer 2 Taartrand klein - 10 stuks Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Winsor & Newton - Water Colour Markers - Set met 12 markers WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy  Cardstock Pion Design - Pion Design Palette - Red 1



2 opmerkingen:

sjanie zei

Leuke theepot.

Groetjes, Sjanie

Cobie zei

Mooi gedaan Astrid!
Groetjes Cobie