Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 8 december 2017

Have yourself a merry little christmas


Hallo allemaal,
Vandaag voor jullie deze Doobadoo Shape Art van een hartje


Voor deze  kaart heb ik de  Shape Art mal - Heart label gebruikt. Dit is weer een super leuk model waar je alle kanten mee op kunt. Dit keer heb ik er een kerstcreatie van gemaakt. Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit het paperpad Winter Dreams van Marianne Design. In het midden heb ik ook een knipvel van Marianne Design gebruikt, deze past weer perfect bij dit designpapier.


Rondom het plaatje van de uil heb ik nog de Star Doily LR0397 gebruikt. Daarachter zie je dat ik ook nog een stukje ribbelkarton heb gebruikt. Langs de randen heb ik nog wat ijskristallen verwerkt, deze heb ik gemaakt met de randmal LR0486. Deze heb ik 2x uitgestansd en in kleine stukjes geknipt.




De prachtige Poinsettia van Marianne Design mag natuurlijk ook niet ontbreken, dit is wel 1 van mijn favoriete mallen voor de kerst. Deze kun je zooo mooi zelf opbouwen! Daarachter nog wat decoratie geplakt, ook gemaakt met de stansmallen van Marianne Design.

Verder voor de aankleding nog wat losse "bloemen" uitgestansd met een nieuw decoratieset van Karin Joan.

De tekst is gemaakt met een sticker uit een stickerboek van Tim Holtz.

Ik hoop dat ik jullie hier mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Marianne Design - Paperpad A5 - Winter Dream Marianne Design - Knipvel Els Weesenbeek - Winter Dream pink Marianne Design - Knipvel Els Weesenbeek - Winter Dream blue Marianne Design - Creatable - Doily star Marianne Design - Creatable - Border Ice Crystals Marianne Design - Creatable - Petra`s Larix Marianne Design - Creatable - Petra`s Poinsettia`s Marianne Design - Collactables - Giftwrapping - Karin`s pins & bows Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Heart Tag  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Paper Distresser - Tim Holtz Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml 

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart!
Fijne dag
Nancy

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Ela zei

Prachtig! ik ben helemaal weg van dit DP en deze knipvellen van MD. Groetjes Ela